Hemşirenin Hasta ve Yakınlarına Davranışı
Babam, Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kulak Burun Boğaz (KBB) bölümünde ameliyat geçirmiştir. Ameliyat sonrası serviste görevli hemşire D**** Ç*****’ın bizlere karşı sergilediği tutum ve davranışlardan dolayı şikayetimi iletmek istiyorum. Ameliyat sonrası, refakatçi olan annem ve ben, hiçbir olumsuz ya da saygısız bir tutum sergilemememize rağmen, ilgili hemşire tarafından sert ve azarlayıcı bir üslupla muamele gördük. Kendisi bizlere emir verir tarzda konuşmuş, "Yatağı kaldırın, masayı çekin, dediğimi anlamıyor musunuz?" gibi ifadelerle rahatsız edici bir tavır sergilemiştir. Ameliyattan yeni çıkmış bir hastanın ve yakınlarının böyle bir muameleye maruz kalması, sağlık hizmetleri açısından son derece üzücü ve kabul edilemez bir durumdur. Ayrıca, hemşirenin ismini çalışanlara sorduğumda, kimse bana ismini veremedi. Herkes, sanki korkutulmuş gibi bir tutum içindeydi. Bu durum, bu hemşirenin hastanede nasıl bir hakimiyet kurduğunu ve bu ortamda nasıl böyle bir tavır sergileyebildiğini sorgulatmaktadır. Hemşirenin, kendi yapması gereken işlerin yerine bizlere emir vererek yaptırmaya çalışması ve soru sorduğumuzda azarlar şekilde konuşması, bu durumun daha da vahim bir hale gelmesine yol açmıştır. Bu gibi bir yaklaşımın, sağlık çalışanları ile hastalar arasında güven ve saygıyı zedeleyeceği aşikardır. Hastalar ve hasta yakınları, sağlık personelinden destekleyici ve anlayışlı bir yaklaşım beklerken, bu şekilde bir tutumla karşılaşmak bizleri son derece üzmüştür. Konunun incelenmesini ve benzer durumların yaşanmaması adına gerekli hassasiyetin gösterilmesini arz ederim.Diğer Geribildirimler
Diş Hekiminin Hastaya Kötü Davranması ve Tedavide...
Aralık 2024 tarihinde protez diş damak için gittiğim hastanede diş hekimi S.... Ç..... hanım ile...
Randevu Sorunu ve Acil Serviste Yaşanan Yoğunluk
Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu bulmak zor. Aldığımız randevular sürekli iptal...
İthal Çikolata Domuz Yağı Var mı?
Ürün İçeriği Hakkında Belirsizlik : 11.11.2024 tarihinde Bim'den aldığım çikolata ile ilgili bir...
Doktor ve Hizmet Eksikliği
Sapanca Devlet Hastanesi'nde ciddi bir doktor sıkıntısı var. Ne sıra düzgün ilerliyor, ne de...
Danışmadaki Görevlinin Üslubu
26 şubat 2025 tarihinde Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi danışmada bulunan hanımefendiden...
Taahhüt yenileme
taahhütü biten hattımın taahhütünü yenilemek için aradığımda, mevcut fiyatın 3 katı fiyatla...