Altus Buzdolabı Servis Kandırması
Altus alk 471 model buzdolabını 2020 yılında almıştım. 2024 yılı Ocak-Şubat aylarında buzluk kısmında buzlanma yaptı ve buzluk kapağını kapatamıyordum. Servisi çağırdığımda, drain ısıtıcı sensörünün bozulduğunu söylediler ve ücretli bir şekilde değişimi yapıldı. 1 yıl parça garantisi var denildi ve parçanın orijinal olduğu belirtildi. Daha sonra, 2025 yılı Nisan ayında yine aynı sorunla karşılaştım. Servisi aradım, parça garantiniz bitmiş, gelip bakalım, yine aynı parçadan ise ya parça fiyatını almayız ya da işçilik ücreti almayız denildi. Daha sonra gelip bakıldı, aynı sorun denildi ve bana 3000 TL fiyat verdiler. Hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben de yaptırmadım. Daha sonra açıp baktığımızda, bir önceki servis görevlilerinin drain ısıtıcının soketini zaten takmadığını gördük. Fotoğraf ile de kayıt altına alındı. Bu yapılan resmen hakka girmektir. lütfen gerekli yaptırımların yapılmasını rica ediyorumDiğer Geribildirimler
Mysoline İlaç Temini Sorunu
Mysoline 250mg ilacını eczaneler "üretici firma vermiyor" diyorlar. Devam zorunluluğu olan ilaç...
Doktorun İlgisizliği ve Teşhis Koymada...
22.04.2025 tarihinde İstanbul Sultangazi Özel GAZİ HASTANESİ Dahiliye Bölümü Dr.M..... C.. G........
Yetersiz Muayene Nedeniyle Geciken Kalp Hastalığı...
29 Ocak 2025 tarihinde, kalp ağrısı ve çarpıntı şikayetiyle İzmir Özel Gazi Hastanesi’nde görev...
Yetersiz Hasta ve Refakatçi Yemeği
Milas Devlet Hastanesi dahiliye bölümü 9xxx numaralı odada kalmaktayız. Maalesef hastanenin...
Kötü mobil uygulama
Trendyol kuşkusuz Türkiye nin en iyi alışveriş platformlarından biri. Ancak site büyüdükçe site...
11 Aylık Bebek Bilinç Kaybı Geçiriyor, Acil...
Ailem ile Başakşehir'de ikamet etmekteyiz. 22.06.2025 tarihinde 22.30-23.00 saatleri arasında evde...