Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Psikiyatri Doktoru - Hasta İletişim Sorunu
İSTANBUL- (ANADOLU) SANCAKTEPE ŞEHİT PROF.DR.İLHAN VARANK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ. Ruh...
Silme fonksiyonu çok yetersiz.
Robot supurgeyi büyük bir heyecanla aldım. Köşeler hariç oldukça güzel süpürüyor. Ancak silmesi tam...
Tereyağında Renklendirici Neden Kullanılır?
Marketlerden aldığımız ürünlere dair endişelerimiz her geçen gün daha fazla artıyor. Ürün...
İlaç Alerjisi Bildirimi
Benim ilaç alerjim var. Fakat hala neye olduğunu bilmiyorum. Daha kötüsü ben Isparta Süleyman...
İnternet Sorunu
Mevcutta kullanmış olduğum sabit internet firması Göknet ile aylardır hatta senelerdir ortak çözüm...
Diş Hekimi - Hasta İletişim Sorunu
17.12.2024 tarihinde saat:10:00 da Kayseri Nimet Bayraktar Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi Talas...