Doktor - Hasta İletişim Sorunu

Kağıthane Kızılay Hastanesi'nde, Dr. M...... R.... A...’a hafif kırgınlık şikayetiyle başvurduk. Randevu oluşturma sırasında, bize “Doktor şu an yoğun bakıma çıktı, 25-30 dakika içinde gelir” şeklinde bir açıklama yapıldı. Bu durum bizim için anlaşılır ve net bir bilgi içermiyordu. Bunun üzerine Kızılay destek hattını arayıp durumu aktardım. İlginç bir şekilde, doktor yaklaşık 2 dakika sonra muayene odasına geldi. Hastamız muayene olurken, gerekli tetkik ve kontrolleri sağlamadan doktor, “Kan verin, öyle bakalım” şeklinde bir yaklaşım sergiledi. Bizim talebimiz serum veya iğne uygulanması ve reçete yazılmasıydı. Ancak doktor gülerek, “Kan vermeden reçete yazmam” gibi bir cevap verdi. Bu durum, kan tahlilinin ücretli olması sebebiyle ticari bir amaç güdüldüğünü düşündürdü. Aynı doktorla benzer bir sorunu yaklaşık iki ay önce de yaşamıştık. O dönemde de gerekli müdahaleleri sağlamadığı ve hastalarla iletişim konusunda yetersiz bir tutum sergilediği için şikayetçi olmuştuk. Ayrıca, muayene sırasında orada bulunan diğer hastaların da benzer şikayetlerde bulunduğuna şahit olduk. Bu doktorun hasta iletişimi ve yaklaşımı konusunda Kızılay Hastanesi tarafından gerekli uyarıların yapılmasını rica ediyorum. Daha önce de şikayette bulunmamıza rağmen sürecin aynı şekilde devam etmesi, hasta memnuniyetine ve hizmet kalitesine dair ciddi endişeler yaratmaktadır.
M****** T******

Diğer Geribildirimler


Park Aydınlatması

İstanbul Bakırköy Devlet Hastanesi yanında bulunan ormanlık alanda koşu parkuru var. Bu parkta...

A** G*******

Tıbbi Aromatik Bitkisel Yağlar

Fitoterapi ve aromaterapi ile ilgileniyorum. Tıbbi aromatik bitkiler konusunda doğru ürünleri...

Aynur Cevahiroğlu

Mysoline İlaç Temini Sorunu

Mysoline 250mg ilacını eczaneler "üretici firma vermiyor" diyorlar. Devam zorunluluğu olan ilaç...

O**** Ş****

Telefonla Ulaşım Mümkün Değil – Mağduriyet...

İki gündür laboratuvar sonuçları hakkında bilgi almak amacıyla Alanya Devlet Hastanesi'ni...

S**** E***

Hastanede Yaşanan Otopark Vale Sorunu

04.04.2025 tarihinde Acıbadem Kartal Hastanesi’ne hasta ziyareti amacıyla geldik. Ziyaretimiz...

M**** B******

Hasta İletişimi ve Yönlendirme Sorunu

17.04.2025 tarihinde Mardin Midyat Devlet Hastanesi kadın doğum doktoru G.... S.... ın 10:30 ile...

E*** K****